Olen itsetuhoinen. Kuten Ja sitten mielikuvitus loi minut – postauksessa kerroin, elän omassa maailmassani lähes koko ajan. Kuten monissa muissa edellisissa postauksissani olen kertonut, syömiseni ei ole terveellistä ja normaalia. Mitä en ole vielä kertonut, olen oksentanut vain koska voin. Olen oksentanut vain jotta saan kiusattua itseäni. Olen satuttanut itseäni arville. En kuitenkaan viillellyt, en tahdo pysyviä arpia. Pinnallinen paskiainen. Olen yrittänyt kaksi kertaa itsemurhaa, vain koska voin. Tiedän, että tämä ajatus loukkaa useita ihmisiä. Miksi yrittää tappaa itsensä, etenkin kun ei ole edes järkevää syytä. Enhän hyppää kallioltakaan tällähetkellä, vain koska voin.

Ongelma on vain se, että olen liian usein kyllästynyt. Olen kyllästynyt omaan elämääni. En saa usein mitään adrealiiniryöppyjä, en saa valtavia tunnelatauksia irti mistään. En koe erityisesti onnistuvani missään. Jonka vuoksi en koe menettäväni mitään suurta, jos kuolen. Mutta en kuitenkaan koe suurta vihaa, jos en kuolekaan tänään tai huomenna. Olen vain. Ilmeetön, tunteeton, ajatukseton olento. Olen aiemminkin viljennyt kuvausta itsestäni, että olen robotti. Ehkä tämä antaa nyt sitä kuvaa, miksi ajattelen näin. Siksi, että toimin niin.


Comments (0)