Jokuhaluaa... Minut? – postauksessa lopussa kerroin vihkosta, joka on ollut mulla jo iäisyyden. Vihko on kaksipuoleinen, toinen puoli on kirjotettu päiväkirjamaisesti, kaikki raapustukset on tarkkaan merkitty päivämäärällä. Toinen puoli taas sisältää kaikkea sekalaista, ja ne kirjoitukset mitä siellä on, ei sisällä päivämääriä. Ne kirjoitukset on ajattomia. Yksi kirjoitus osu taas silmään eilen, jonka laitan tähän.


Mä en ymmärrä, miks mä aina yritän. Miks luon harhakuvitelmia mun päähän, että saisin muka ihmisiä ympätille. Miksen voi ymmärtää ja oppia. Jos mulla ei ikinä ole ollut kahta kaveria enempää, miks saisin niitä nyt enemmän?

Miksen voi vaan lopettaa? Lähteä pois. Yksin voi olla kaikkialla, mutta toisalala sen voisi jaksaa paremmin. Ei tarvitse riidellä, mutta paljosta jää paitsi. Anna mun olla yksin ja kitua. Anna mun jäädä ja lähteä. Anna mun kirvoittaa tää ikävä ja unohtua. Anna mun kadota.

Ennen mä pyysin paljon, eniten anteeksi. Nyt mä pyydän vain rauhan.


Comments (0)