Olen nyt katsellut viimeaikoina aika paljonkin Dieetit vaihtoon sarjaa. Pikkuhiljaa olen varmaan nähnyt jokaisen jakson kaikista kausista, ja oikeastaan sen innoittamana päätin ensiviikon pitää ruokapäiväkirjaa. Viikonpäästä sunnuntaina sitten teen postauksen koko sen viikon syömisistä, oksentamisista ja liikunnasta sekä kokonaiskalorimäärä. Sitten saakin nähdä syönkö viikonaikana enemmän vai vähemmän, kuin pitäisi. Ja liikunko tarpeeksi. Olenko täydellinen vai epäonnistuja. Vihaanko itseäni... Ja kuinka pahasti olen tehnyt oksentamisesta ystävän.

Haluan tehdä tämän itseni tähden oikeastaan monesta syystä. Haluan tosissani tietää millaisella turmiollisella tiellä olen, haluan tietää kuinka pahasti olen lipsunut bulimiselle tavoille, haluan tietää käytänkö hyväkseni kuntosalikorttiani tarpeeksi, vai heitinkö rahat hukkaan. Ja jos joskus joudun takaisin ravintoterapeutille, voin näyttää kerrankin jotain todisteita. Ja haluan tietää kuinka nopeasti voin laihtua.


Comments (0)