Se alkaa karata käsistä. Oma toiminta. Ainoa hetki päivästä, jolloin syön ilman oksentamista, on töissä. Kotona en osaa enää toimia. Olen 2 kiloa "laihtunut" parin päivän aikana. Eli olen 2 kilon edestä oksentanut nestettä elimistöstä, estänyt sen imeytymistä. Tunnen sen suonenvetoina jaloissa, sormet ei suoristu, kädet puutuvat herkästi ja kaikki suorittaminen on tuskaista. Oksennuksen haju seuraa kaikkialle. Olen oksentanut oikeastaan jo niin ahkerasti etten pahemmin tarvise siihen "apuja". Kroppa tuntuu taas tietävän mitä tehdä, kun kumarrutaan.

Enkä edes tiedä miten kuvittaisin tämän postauksen... Yritin etsiä itestä kuvaa "paremmilta" ajoilta. Joskus millon en vielä ollut sairastunut. Mutta kävi ilmi, että yleensä minä olen kuvaajana, en kuvattavana. Eli ei itsestä oikeastaan mitään kuvia löytynyt edes sairastumisen jälkeen.

Comments (0)