Olen se ihminen, joka hukkuu tapettiin. Voin olla juhlissa, tapahtumissa, kavereiden kanssa hengaamassa, ja kun muille kerrotaan keitä paikalla oli, minut unohdetaan. Kaveriluettelooni kun kuuluu vain kaksi ihmistä, joten juhlat ja hengaamiset ovat vähässä. 

Jo kouluajoista minut oli helppo unohtaa. Tai helppo olla huomaamatta. Saatoin seistä ihan opettajan vieressä, ja opettaja kysyy missä olen, onko kukaan nähnyt minua. Olen tässä! Olen myös se ihminen, kenen nimeä ei muisteta. Tai aina sekoitetaan kavereihini. Olen persoonaltani, pukeutumiseltani, ja kaikelta huomaamaton. Se on kuin kulkisi usvassa. Huomaa minut!

Olisihan se hauska tehdä jotain, mistä minut muistetaan. Mistä puhuttaisiin, ja jonka jälkeen olen oma yksilö. En se, jonka kohtalona on pysyä muiden varjossa, sekoittua toisten persoonallisuuksiin.

Comments (0)