Kävin tänään polilla, ja aloitin sodan. Ei ne ymmärrä siellä, että käsky käydä kaupassa ja ostaa jotain mieliruokaa opettaa mut syömään normaalisti. Tai jos kasaan vain tavallisen annoksen ruokaa lautaselle, se estää mua hakemasta sitä lisää ja lisää ja lisää. Tai et pystyn vain päättämään ja sanomaan itelle, et nyt syön näin ja näin. 

Se käynti ei ensinnäkään alkanut hyvin. Istuin 20 minuuttia, kun hoitaja unohti varanneensa mulle ajan. Sitten syytti mua miksen sanonut sille mitään, kun käveli kaks kertaa mun ohi. Ei ole mun tehtävä itkeä sun unohduksista. Nyt käyn viikottain punnituksessa, ja lähdin sieltä luvaten että painoon on tullut joku muutos. Voi kuule, kyllä siihen muutos tulee, ei vain se jota toivoit. Ja uhkaile vain pakkohoidolla, sinne on vielä pitkä matka, että siihen saatte tarpeeksi materiaalia.

Olen aloittanut sodan, ja käyn sen loppuun kovilla aseilla.

Comments (0)